mandag 3. november 2008

Den som venter på noe godt.....

...venter ikke forgjeves!!
Akkurat nå venter jeg på helg!!! Det skal bli så fantastisk morro!! Torsdag kommer Marianne, fredag skal vi kose oss med shopping og kafèbesøk, på kvelden er det "Kvås på plakaten". Lørdag skal vi ha en fantastisk Kvås gjeng her på besøk...... MORRO!!! Og som om ikke den helga er fantastisk....så vil helga etter der og bli like topp!! Da venter jentetur til Stockholm :) JIPPI!! Det skal shoppes julegaver!
Ellers i november og desmber er det stort sett fullt opp med ting i helgene - skal gjøre mange morsomme ting sammen med mange gode venner og min kjære familie.
Det som slår meg når jeg tenker på alle disse tingene som skal skje - er at så velsignet jeg er med mange gode venner og en herlig familie.
La oss huske å ta godt vare på hverandre og nyte alle de gyldne øyeblikkene som ligger foran oss.

1 kommentar:

Sijih sa...

Bra du oppdaget bloggen min ;)