lørdag 27. mars 2010

Herlig lørdag.....

...og jeg har lagd 2 blogginnlegg på en dag....det skjer ikke ofte. Men...hadde lyst å bare skrive noen få ord til her jeg sitter og slapper av med en kopp kaffe.
Mens mann og barn var på kamp - har mor her laget boller, fylte med vaniljekrem. Ja..noen med sjokolade og. Tenkte det var koselig at Sofie og tante Siren fikk noe å kose seg med i kveld. Lyder og jeg skal tilbringe kvelden sammen med gode venner, og derfor skal tante være barnevakt. Stakkars tante....kommer på ferie...og så blir ho bedt om å være barnevakt med en gang. Så derfor får vi stelle ekstra godt med ho :)
Ellers så hadde jeg lyst til vise dere siste nytt på kjøkkenet mitt....vel...muligens ikke siste...men.... veldig fornøyd i alle fall. Kjempemorro med wall-stickers.
Ha en herlig lørdags kveld......det skal i alle fall jeg ha :)
PS! Sofie ringe nettopp og fortalte at ho hadde hatt det gøy i dag - så....da blir det nok flere START kamper framover :)

1 kommentar:

pensjonat frua sa...

Høres ut som en herlig dag, og så heldig ho er som fikk være med på start kamp :-) God påske til dere! Klem