mandag 6. oktober 2008

Vikarer...........

......det er det hverdagen min består mye av for tida! Siden det er min "hodepine" å få lærerkabalen til å gå opp hver dag på jobb. Stort sett går det veldig greit - takket være noen fantastiske studenter og at par andre "hjemmeværende" som stiller villig opp. Og jeg er så glad i de!!! De gjør en utmerket jobb. Hverdagen hadde ikke gått uten disse herlige personene. Jeg er og så heldig å jobbe sammen med fantastiske lærere som lager flotte undervisningsopplegg og ordner ting til vikaren - heldigvis!!! :)
Men..likevel har jeg i den siste tiden støtt og stadig drømt om vikarer....hmm.....jaja.. :) Vel- snart blir det en liten pustepause fra vikarer og annet skoleopplegg - for vi skal på personaltur til Island. Det blir herlig!!
Nå er det tilbake til hverdagslige sysler her i heimen. Klær skal vaskes, henges opp og så legges sammen.
Men Sofie sover søtt og godt i senga si :)

Ingen kommentarer: