søndag 28. september 2008

Litt nytt....

.....det var vel på tide! Eller? Ikke det at det skjer ALL VERDENS her i skrasledalen....men....kan jo fortelle litt likevel.
Sånn i selve skrasledalen har det kommet et nytt hus - og vi GLEDER oss! Grete og Knut med sine to herlige jenter holder på å bygge hus her. Vi er så utrolig GLADE for at dere skal flytte her til. Gleder oss til å bli enda bedre kjent med dere. Må bare få sagt det at her i skrasledalen (og på Øydna og da...) er det fantastisk å bo. Vi har sånne flotte naboer! Alle er så utrolig snille og velvillige....... for en flott gjeng!
Jeg har forresten begynt i ny jobb....det har jeg kanskje sagt før. Men er for tida inspektør på Kyrkjebygd Skule i Åseral og trives GODT! Litt mye er det å sette seg inn i sånn i starten..og sliter litt med det. Men - går bedre og bedre dag for dag. Gjengen jeg jobber sammen med er fantastisk - de gjør hverdagen så utrolig bra! De har vært tolmodige med meg. Skolen vår er UNIK...det er jeg sikker på. Vi skal kose oss MAX på personalturen til Island!
Sofie har begynt i ny barnehage....det har jeg kanskje og sagt før? Men....ho trives og VELDIG godt! Var nok mor som syntes det var vanskeligst med ny barnehage og ny avdeling - men nå går alt så meget bedre. Mor må visst bare innse at Sofie begynner å blir stor jente.
Må vel oppdater hvordan far i huset og har det. Denne helga har han hatt 3 dager på jakt. Elgjakt. Han fikk STRENG beskjed om at det ikke skulle flere døde dyr inn i huset- og heldigvis...han fikk bare en kalv med noen små tapper....så...ikke flere hoder dette året! :)
Nå er det høstferie tid - og det er deilig. Har jo egentlig ikke ferie - men har tatt noen dager med avspasering - og det er digg!! Så i morra og tirsdag skal Sofie og jeg kose oss hjemme. Det blir DIGG!!!
Så....det var litt oppdateringer på hvordan skasledalen har det for tida.

Ingen kommentarer: