onsdag 3. september 2008

Lenge siden sist..................

..............men nå var det endelig på tid å sette seg ned å skrive en liten blogg igjen. Hverdagen har innhentet meg - og da blir det lite tid til blogging. Men nå har freden senket seg i huset, og jeg kan formulere ned litt om hva som har skjedd den siste tida.
Skoleåret har endelig begynt - og det er godt å være tilbake i Åseral. Savner selvfølgelig Kvås og alle folka...men savner ikke usikkerheten. Den er det godt å slippe. I Åseral har jeg jobben som inspektør - utfordrende til tider....særlig tar det tid å skaffe vikarer. I dag spøkte jeg med om at jeg skal dele ut vitaminer og trankapsler hver dag slik at INGEN blir syke...hehe. Men...... får vel ikke lov til det :) Så- har du lyst til å være litt vikar, så si fra !!!!!
I helga hadde vi besøk av fam. Pedersen i helga - ALLTID like koselig!! Gutta stod i elva det meste av helga - og likevel ble det NULL laks. Trine og jeg fikk skaffet oss litt mer da vi var i Mandal på shopping på lørdagen. Eller det var vel Frida og Sofie som fikk mest da...hehe. Men....var nok og vi som var dyrest i bruk i helga da.
Ellers så må jeg vel og fortelle at jeg skal reise MASSE denne høsten. Nå i september skal Sofie, mamma og jeg besøke Siren i Oslo. Vi skal ta fly og tog. I oktober skal jeg på personaltur til Island og i november på shoppingtur til Stockholm. Så.....her skjer det masse!!!!
Vel....det var en liten oppdatering fra residensen i Skrasledalen.
KLEMMER

Ingen kommentarer: