onsdag 31. desember 2008

Godt nyttår til alle....

...både kjente og ukjente!!
Håper dere alle får et fantastisk flott år! Håper mitt fortsetter i samme tralten som nå. For i jula har jeg virkelig fått tid til å innse hvor fantastisk jeg har det. Jeg er sammen med verdens herligste mann - tenk det er 16 år siden vi ble kjærester :) Og sammen så har vi verdens herligste jente - som stadig gleder livene våre på en fantastisk måte. Og så har vi en familie som og er så utrolig flott - foreldre og søsken som er verdens snilleste, og som vi trives så godt sammen med. Må heller ikke glemme våre tanter, onkler og søskenbarn - vi setter stor pris på dere og!! Og så har vi så mange mange gode venner- som beriker livene våre så utrolig mye.

Så mitt nyttårsønsker er at alle som jeg er så veldig glad i må få et flott år. Og så må vi huske og ta vare på hverandre i det nye året!!

GODT NYTT ÅR!!

Ingen kommentarer: