lørdag 14. februar 2009

Utfordringer og gleder...

Nå var det tid for å sette seg ned og blogge litt igjen. De siste dagene har vært litt tunge.... kommer ikke inn på detaljer her, men noe jeg har blitt enda mer klar over er hvor godt det er å ha en familie og gode venner som bryr seg. Og så er det viktig å glede seg over de tingene som skjer i hverdagen ...som feks: Når Sofie gir meg 5 klemmer etter hverandre og sier at jeg er den beste mammaen i verden. Eller jeg blir møtt av et rungenen MAMMA når jeg kommer inn døra i barnehagen og ho løper mot meg med åpne armer. Da er LIVET FLOTT!! Så la oss sette pris på hverandre og nyte de små hverdagsgledene.
Så til en utfordring jeg fikk av Silje tidligere i uka....nå skal jeg svare på den :)
Her er utfordringen:
1. Du må linke til den bloggen som tagget deg.
2. Lag en liste med seks (u)interessante ting om deg selv.
3. Tagg et par andre blogger, la dem vite det ved å kommentere på deres blogg.

Så her er de (u)interessante tingene om meg:
1. Jeg har IKKE grønne fingre...... lenge leve avskårne blomster. Så for tiden er det mye tulipaner hjemme hos meg.
2. Jeg kan absolutt ikke noen form for håndarbeid.... Sofie sitt faste uttrykk når det er et hull i noen av klærne er: Vi må ta det med til Besta....for ho kan sy! :)
3. Jeg hater å legge klær på plass i skapet....så..derfor ligger det ofte klær lagt sammen i diverse baljer.
4. Jeg har alt for masse scrappingutstyr...... og alt for mange bilder som ikke har kommet inn i albumere ennå.....og alt for mange bilder som ikke er fremkalt...!!
5. Skal jeg på ferie pakker jeg som oftest i siste liten.
6. Jeg elsker å bake!!

Jeg sender utfordringen videre til:
Berit
Siri
EK

Og så ønsker jeg alle ei flott helg fortsatt...... og vær god mot de som dere er glade i!! ;)

1 kommentar:

Berit K. Høyland sa...

utfordringen tatt og sendt videre :)

Nå har vår godeste Rita også begynt å blogge ... spor henne opp og "spread some loooove" :)