tirsdag 3. november 2009

I disse svinetider...

..går jeg rundt og føler meg som ei smittebombe - og det er media sin feil!!! Hadde torsdag til lørdag ei hodepine som ikke ville ta slutt - til tross for medisiner. Og derfor fikk jeg karret meg til legen på lørdag....som klart konstanterte at dette kunne være SVINEINFLUENSA...og stakk en lang dings inn i nesa mi.
Men var jo ikke sikkert......så..her sitter jeg hjemme med et hodet som er litt bedre og en følelse av at jeg snart får grisetryne... :) Når sant skal være sagt så var legen fantastisk hyggelig - og godt vi skal beholde ho her ei stund (turnuskandidat..tror jeg)- Når sant skal sies er vi rett og slett utrolig heldige med alle legene vi har her, synes jeg i alle fall. De er velvilige og hyggelige og tar seg god tid. Så...all ære til legestanden! :)
Men...sitter altså her og prøver å dagene til å gå. Ikke like lett alltid det!!! For hodet mitt vil og vil ikke...så..... og prøvene på svineriet er ikke kommet i retur ennå, så da er det bare å holde seg inne til jeg vet noe mer. Til alt hell *bank i bordet* så ser resten av huset ut til å være friske. Og godt er det :)
Vel...får i alle fall unna klesvasken - så da får jeg jo gjort noe fornuftig!!! Og det er digg :)

Nå skal jeg ta en ettermiddagslur...rene luxusen ....oppi alt dette styret :)

Ingen kommentarer: