mandag 26. oktober 2009

Feberen..

...har inntatt heimen. Eller i alle fall Sofie. Måtte hente ho fredag i barnehagen - ho var slapp og orket lite, men feberen kom først på kvelden. Lørdagen var ho feberfri, men så kom den tilbake på søndags ettermiddag. Så dermed har vi holdt oss hjemme i dag. Ho har nok hatt litt feber - men bare mellom 37 og 38 et sted...så heldigvis er humøret bra, selv om ho er slapp og orker lite. Men litt har vi da gjort. Sofie sin onkel Kjell som for tida er i Madagaskar har snart bursdag - så vi fikk begynt å lage kort til han :) Og så har vi begynt å lage litt julepynt. Hadde kjøpt inn noe enkel julepynt fra Panduro - og det har vi holdt på med i flere økter i dag. Foreløpig ligger disse englene halvferdige på kjøkkenbordet. Ansikt, hender, ben og kropp er malt. Når sant skal sies så lurer jeg på hvordan panduro har fått de så fine - for malinga dekker ikke så godt som bildet viser.....men...de har sikkert noen triks ikke vi kan :) men ...våre ble fine for det! Sofie synes i alle fall det er topp å male!
Ellers så sitter jeg her og vurderer fram og tilbake om jeg skal ta svineinfluensa-vaksinen. Er du der ute som kan gi meg et KLART svar hadde det vært fint....men..foreløpig har jeg landet på at jeg skal ta vaksinen. Og tenker å vaksinere resten av familien min og. Jeg får vaksinen på jobb i løpet av kommende uke siden jeg jobber på en skole. Men min kjære må nok stille seg i kø i neste uke. Men kanskje jeg endrer syn i løpet av uke..tiden vil vise!

Vel...siden det har blitt lite bevegelse i dag (og skritt-telleren min bare viser 2522 skritt til nå) skal jeg bevege meg opp på loftet og jobbe 45 minutter på tredemølla mi... :)

Ingen kommentarer: