tirsdag 20. oktober 2009

Bursdag.......

......og et nytt og bedre liv?? :)
Har i lengre tid ønsket meg en tredemølle - sånn at jeg kan få trimmet litt innomhus. Jeg er nemlig glad i å gå tur, men har ett problem - nemlig at jeg er litt mørkredd. Og med en husbonde som er selvstendig næringsdrivende, så blir det ofte lange og sene kvelder på jobb for han. Ergo: jeg får ikke gått tur. Så derfor ønsket jeg meg en tredemølle til bursdagen. Og det fikk jeg :) Jeg er kjempeglad! Så nå har jeg nettopp gjennomført 30 min climb walk ( som visstnok programmet heter) - og det var topp!! Fikk litt intervalltrening og på kjøpet...TOPP!! Nå måtte gubben til med å prøve den - så nå står han på loftet og svetten siler...hehe. Så..kanskje denne bursdagsgaven kan resultere i at familien Naglestad kan bli i enda bedre form. Til og med Sofie syntes det var morro :)
Vel....pga tredemølla og 45 minutt i svømmehallen klarte jeg å komme opp i 21049 skritt på min skritt-teller i løpet av de to siste dagene.

Ellers har jeg som sagt hatt bursdag - og har fått masse fine gaver :) Takk til alle som husket på meg på dagen!! Glad i dere!

Ingen kommentarer: