torsdag 8. oktober 2009

En inspektørs hverdag....

..skal herved beskrives!!!
Jeg jobber på en felles barne- og ungdomsskole som inspektør, samt at jeg er avdelingleder for ungdomstrinnet. Jeg er og leder av kommunenes voksenopplæring. Så..har mange baller i lufta! Tenkte jeg skulle beskrive hvordan min dag kan være...av og til.
Morgenen starter med å sjekke mail, ta en kaffekopp og så er det tid for felles personalmøte. Når det er over er det å fortsette på mailbunka. Jeg ble raskt avbrutt av at jeg måtte være med en person som måtte ordne opp i noe han hadde ødelagt. Så ble jeg informert om noe hærverk og måtte prøve å løse opp i det. Deretter var det tilbake til kontoret og haugen der........ og i dag gjorde jeg rett og slett en fantastisk jobb med å få registrert en del i ephorte (arkivsystem). Så var det tid for en lunsjpause. Fikk så en time som ble litt effektiv hvor jeg arbeidet med litt regninger som måtte behandles og litt legging av vikarkabal. I siste timen hadde jeg en time hvor jeg underviste i ART (har fast 3 timer i uka med det) - og det var fantastisk! Deretter bare det avsted til et møte med en annen kommunal etat. Når det var over var det tilbake til litt felles rydding på skolen. Så fikk jeg i meg noe mat og kokte kaffe og te til FAU møte. FAU møtet ble gjennomført, og kl 21 kunne jeg låse kontoret - etter 13 timer på jobb!! Så nå sitter jeg her og tenker på bunkene som ennå ligger på kontorpulten min --> sosial handlingsplan skal renskrives, rutiner til kvalitetsloven skal skrives, møtereferater skal skrives, ART timer neste uke skal planlegges, ART plakater skal skrives, ART post skal skrives og sendes ut, GSI rapporten skal skrives ferdig, ............ja....tror nok det er ennå mer :) og i morgen har jeg to timer med jobb før det er kurs i psykisk arbeidsmiljø. Blir nok en flott dag, og regner med at bunkene ligger like godt helga gjennom!!!

Har forresten gått 18 993 skritt i går og i dag! Foreløpig klarer jeg nesten målet mitt med 10 000 hver dag. Vi har blitt helt surrete på jobb........ folk tar til og med ekstra vakter bare for å samle flere skritt :) Jeg er heltid som jobber på verdens beste arbeidsplass!!! (Selv om det er hektisk til tider :))

Bildet her er av Geysir på Island - hvor vi var på personaltur i fjor. FLOTT TUR med FLOTT GJENG! :)

1 kommentar:

rita sa...

åsså leser jeg!!!!!!

Rita