søndag 13. desember 2009

Førjulstid

På tide med en liten oppdatering omhva som skjer her i Skrasledalen.. :)
Desember har vært hektisk, i alle fall starten. For da hadde jeg en eksamen, men nå er den overstått og da kan jeg endelig begynner med å forberede jula.
Men her er en liten oppsummering på hvordan de vanlige tradisjonene ligger ann her i huset...
Julekaker: to sorter på plass..men de har Sofie bakt sammen med besta og farmor....så jeg må nok se til å bake litt neste uke. Ikke at jeg absolutt skal ha 7 soter...men litt må vi ha.
Julegaver: nesten ferdig :) så på mandag må jeg ile av sted til posten og sende pakker både øst og vest. Skal sørover og lever noen i dag.
Julekort: godt igang med de....skal sette meg ned og prøve å skrive de ferdige i dag. Så kan postmennene få de og levere de i morgen :)
Julefest: Har vært på en og blir minst to til i løpet av uka!! Vi hadde Gulliver på besøk på festen, og ungene fikk gave og en gassballong :) Ellers har vi vært på julebord med jobben min i helga....kjempekoslig!
I dag skal vi feire Jennie Eline sin 8. års dag - blir kjempemorro!!!!!!

Og så er der godt vå vite at om det ikke blir 7 sorter og ikke hver eneste krok er vasket - blir det jul likevel. Vi skal feire den sammen med familien vår og det gleder vi oss til.

Ønsker dere alle ei herlig førjulstid. Og sørg for å nyte den sammen med de du er glad i!!!!!!!!!!!!
PS! Dagens tips: Lillesøster sin blogg - sjekk den ut!

Ingen kommentarer: