søndag 17. august 2008

Tid for oppdatering...... og litt bursdag...

Ja, nå var det visst kanskje litt på tide å sette seg ned i sofaen og skrive litt blogg igjen. Det har jammen meg gått noen dager siden sist....og siden jeg i alle fall har en leser (ja, Rita- du leser vel dette og :).... så skriver jeg litt igjen.
Sist blogg jeg skrev var om lille Noah, og jeg må jo bare skryte av mitt fantastiske tantebarn, for han er en fantastisk gutt! Er så glad for at jeg reiste på besøk. Og snart skal jeg bort dit igjen....gleder meg!
Ellers så har jeg jo begynt sånn ordentlig på jobb. Eller nesten i alle fall. I morra kommer elevene og da er det endelig sånn ordentlig jobb - GLEDER MEG!!! Å få jobbe som lærer er flott!! Nytt av året er at jeg har jobben som inspektør. Blir spennende å ser hvordan det blir.....! Men får ha som et lite motto: Ting er aldri et problem, men en utfordring.
Litt rart er det jo forresten å sitte og tenke på at i dag skulle Kvås VGS har surret av en gjeng ungdommer.....men.... det ble det aldri noe av- takket være NLM. Jaja....skal snart prøve å være sinte på NLM (Norsk Luthersk misjonssamband) - men blir bare så trist av å tenke på hva som kunne blitt. Men må vel innse at det beste er å være takknemlig for det som har vært og for alt jeg fikk være med på. Alle de fantstiske personene som har beriket livet mitt. Så - hele Kvås gjenge: Husk at jeg er utrolig glad i dere!!!
Så er det et tema som må omtales litt til her - og det er ROSA. For nå holder rosafargen på å innta heimen her. Sofie fyller nemlig 3 år på onsdag. Og siden 3 år betyr det samme som at prinsesser er topp, ja da skjønner du hvorfor vi har rosa tid her. Tenk at prinsessa vår snart er 3 år...... LIVET ER HERLIG DERE!!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det er ingen vits i å bruke energi på noe vi ikke kan gjøre noe med:-D Nyt Sofie, Lyder og alle vennene dine, pynt huset rosa og tenk på alt vi har å være takknemlige for!!!!!! klem.....savner den daglige kontakten

Anonym sa...

Gratulerer med overstått bursdag! Håper prinsessen hadde en formidabel dag!

Silje