tirsdag 5. august 2008

Ligretto....


... er stress! Men så utrolig morro!!! Har du ikke spilt det - så løp og kjøp. Eller..det er lettere sagt enn gjort å løpe av sted. Men logg deg inn på spillskrinet.no og bestill! Koster 99,- kr. Og skjønner du ikke spillereglene så lover jeg å komme og lære deg :) I kveld har Maria, Siren og jeg spilt Ligretto.vi skal vel kanskje ikke snakke om hvem som vant eller....hehe.



Utenom ligretto spilling har de siste dagene bestått av oppstart på jobb og i barnehage. Jeg hadde min første dag i Åseral i dag- var topp! Selv om jeg har jobbet der før så er det alltid noe nytt å sette seg inn i. i dag har jeg slitt litt med web fakturaer, godkjent og attestert de...og sendt videre til godkjenning. Greit nok. Men gleder meg til alle elevene kommer på skolen neste uke!!! Det er elevene som er med på å gjøre lærerjobben til det fantastiske som den er. Å være lærer er topp. Tror kanskej bloggen min bør få et eget inlegg om læreryrket...men..ikke nå.


Ellers så må jeg bare si at jeg setter utrolig pris på kommentarene i bloggen min. Koselig å se at noen leser dette her.


Ha ei fortsatt flott uke folkens!!

Ingen kommentarer: