mandag 26. januar 2009

Utfordringer.....

...det liker vi!

Så..i dag ble jeg utfordret av Berit.
* Gå til foto/mapper
* Ta ut den 6. mappen
* Finn det 6. bildet
* Sett bildet på bloggen og skriv noe om dette bildet
* Inviter 6 nye til å bli med på denne utfordringen. Link til dem, og la dem vite at de er utfordret.

Så..her er bildet.

Her sitter Bård Andreas og forloveren hans og VENTER på at brudepiker, forlover og BRUD skal gjøre sin entre. Så derfor får dette bildet følge av to nye bilder:
Og enda et av verdens herligste jente.....selvsagt :)
Jeg gir utfordringen videre til noen av mine tidligere Kvås elever:
Og så lurer jeg fælt på hvem den sjette skal bli...men...sender utfordringa til Marianne i Lillesand :) Men ho må muligens skaffe seg en blogg først. Men det hadde jeg likt....så hadde jeg klart å følge med på hvordan det går med magen hennes :)

2 kommentarer:

Elise Kristine sa...

Eg tek utfordringa di Bente, eg måtte berre ta han på facer'n sidan eg ikkje har bilete denne dataen.
http://ekeytesa.blogspot.com/2009/01/utfordring.html

Karuulaina sa...

yes. då va da gjort. ein grei måte å skriva et nytt blogginnlegg på, å da trengte eg.. :)