søndag 8. mars 2009

Arbeidslyst....

...kom treng deg på! Her skal du motstand finne ;)
Har hatt store planer hver eneste dag denne uka....men den gang ei..har ikke blitt gjort all verdens. Så i dag tenkte jeg at jeg i alle fall skulle få unna litt kontorarbeid. Plasserte meg foran pc'en her ved kjøkkenbordet..... men.... skal si arbeidslysten forsvant fort. Det er jo mye koseligere å sjekke fjesboka, snakke på MSN, lese nyheter ...og oppdatere bloggen :)
Rart det der...hehe. Skulle og gjerne hatt en maskin som legger sammen klær og legger de på plass ...for har et stativ som er litt overfylt av rene og tørre klær....så finner du opp den maskinen skal jeg være deg evig takknemlig!!

Og så lurer jeg på en ting til...HVOR BLIR VÅREN AV??? I natt har det snødd igjen..... kan det ikke snart slutte!!!! Har så lyst til at snøen skal forsvinne og at vi snart kan begynne å se vårtegn :)
Avslutter dagens innlegg med et bilde av Sofie som koser seg i vårsola i Dyreparken - altså fjorårets vårsol..... :)


Ingen kommentarer: