tirsdag 3. mars 2009

Hjemmekontor....

....ble fort forvandlet til vaskedag.

Skulle sette meg og jobbe hjemme i dag. For Sofie skulle med besta og bestefar på bytur. Dermed hadde jeg en hel dag til rådighet...men....det som skulle bli en jobbedag ble en vaskedag.


Skulle bare tørke støv og vaske over golv. Men...det ene ført med seg det andre. Så dermed ble det vasking av vinduer (og det vil si inkludert de 6 glassdørene med 8 ruter i kver og på to sider- altså 96 små ruter!!) , tak i stua, golv, x-antall pyntegjenstander og vaser, skuringa av dusjen og vask av resten av badet, og en haug med maskiner med klær......rart hvor mye mer morro det er å vaske enn å jobbe. Men...det ble da litt retting av prøver eter hvert.

Nå har jeg sunket godt nedi stolen- og her blir jeg resten av kvelden. Tirsdag er tv-kveld de lux!


Må sende en god ferie-klem til Rita og familien som skal til Egypt.... håper dere får en kjempetur. Det fortjener dere!!
Og så må det sendes to god bedring-klemmer....en til lille Olav som ligger på isolat og den andre til Edvard som er på Ullevåll etter ulykke i skibakken.
Tenker på dere begge to!!

1 kommentar:

Anonym sa...

du er jammen god, Bente!!! også viser du stor omsorg for oss rundt deg, det setter vi pris på !! skal tenke på deg når jeg dovner meg i sola i egypt!!!

Klemmer

Rita