onsdag 25. mars 2009

Hva skjer a.............

...........MASSE!!!


Her går det litt i ett for tida - derfor har det ikke blitt tid til så mye blogging den siste tida. Dagene flyr av sted med jobb, møter og andre forpliktelser.


Men i morra skal jeg faktisk innvilge meg en herlig lunsj i Kristiansand (før jeg skal til legen) Skal treffe Marianne og lille Olav Isaiah. Jeg har og blitt spurt om å være fadder for Olav Isaiah - og det gleder jeg meg virkelig til!! Da er jeg fadder til 3 stk: Frida, Noah og Olav Isaiah. Det er en stor glede og ære å få være fadder. Disse barna har en spessiell plass i mitt hjerte. Merker at jeg tenker ekstra på de og at jeg håper jeg klarer å gjøre det som en fadder skal. Tror det er viktig at man tar sine fadderoppgaver alvorlig. At man husker på å be for barnet og være med å gi den innsikt i den kristne troen. Tenk så heldige vi som får være faddere....gi barna det beste som fins: kjennskap til en kjærlig Gud.
Ja....ellers så var Lyder og jeg på tur til Lisboa i helga som var. Det var FANTASTISK!!! Lyder var på en del kurs og samlinger, men jeg SLAPPET AV!!! Var i skikkelig daffe-modus og det var fantastisk. Leste masse, sov masse, og spiste masse god mat! Det var en fantastisk tur. Traff og veldig mange hyggelige mennesker. Skal se om jeg ikke snart kan få lagt ut noen bilder fra turen :)
Snart drar vi på tur igjen - men da skal vi heldigvis ha med oss Sofie (var flott tur altså..men var GODT å komme hjem til prinsessa vår :) Vi skal til Paris - hvor det viktigste tingen som skjer er besøke i Disneyland. Sofie gleder seg VELDIG.....og tror vi nesten gleder oss like mye.

Vel - nå er det tid for å være litt tv-slave. Ha en herlig kveld, folkens!!

Ingen kommentarer: