torsdag 23. april 2009

ART.....

....ig i vente!!! :)
Nå måtte jeg bare blogge litt igjen...og da føltes det liksom logisk å blogge litt om ART-samlinga jeg skal på i morra, hvor jeg vet vi har noe ARTig i vente :) Er alltid like morro på ART- samlinger. ART er et program for trening av sosial kompetanse - les mer her Smart valg . Blir så koselig å treffe igjen resten av den flotte ART gjengen - og så ny inspirasjon til å fortsette det flotte arbeidet!
Ellers så har det vært ei hektisk tid i det siste. Har hatt tilsyn av fylkesmannen på jobb - gikk ganske så greit. Var en grei dag - selv om det jo alltid er litt spennende. Og så er vår kjære kontordame på jobb sykemeldt...så det er hektiske tider. Men likevel er livet bra for tida. Og det er godt å kjenne igjen. Har hatt en vår som har vært tøfferen enn jeg hadde tenkt den skulle være - men nå er det deilig å kjenne sola skinner og blomstene spirer. Rett og slett flott er det!!! ;) Så nå skal jeg nyte en rolig kveld hjemme og lade opp til en fantastisk ARTig dag i morra sammen med gode venner!!
GOD HELG FOLKENS!!! Nyt den sammen med dine kjære :)

Ingen kommentarer: