fredag 8. mai 2009

Takknemlighet....

......var det jeg hadde lyst til å blogge litt om i kveld. Takknemlighet for alle som er rundt meg og som gjør livet mitt så bra!! I en stressende hverdag er det ofte litt for lett å grave seg ned i hverdagslige problemer og gjøremål. Men når man sitter og slapper av en herlig fredagskveld så er det godt å tenke på alt og alle som gjør livet mitt så uendelig godt.

Har hatt en hektisk dag på jobb med å få organisert eksamen for 10. klasse - men så uendelig godt det var å få komme hjem til min kjære mann og vår fantastiske datter- og bare bli overøst med kjærlighet og varme. Kjenne på den gode følelsen at det er her jeg hører hjemme.

Nå gleder jeg meg til ei flott helg. Lørdagen skal brukes til å ordne arbeidsrommet/biblioteket vårt. På kvelden skal vi "gamle" på ung generasjon på bedehuset (GLEDER MEG!!) og Sofie skal på besøk til besta hvor de to skal ha jentekveld :) Søndagen skal jeg ha søndagsskole på Eben Eser - alltid koselig det!! :)

Her ser dere min lille familie - vi ligger og ser på skyene en herlig vårsøndag her på Øydna.
TAKK!

Ingen kommentarer: