tirsdag 25. januar 2011

En nesten helt vanlig tirsdagkveld...

..og jeg har inntatt go'stolen for en liten stund. Har nettopp hatt et krus med kako. Og apropo krus - må bare vise de herlige krusene vi fikk til jul - fra Wik og Walsø.
Har og tallerkener til og en flott vase!! Liker de veldig godt. Ekstra godt passer de jo opp i loftstua vår hvor min kjære husbonde har et digert  utstoppet elghode.
Så etter hvert får de nok plass der oppe. Må ærlig innrømme at ikke det elghodet er min store favoritt...men....i steden for å irritere meg, så må jeg vel heller bare innse det faktum at den elgen blir der, og heller innrede stua deretter. Leser jo stadig i diverse interiørblader at sånne elghoder er in :)
Har lovet meg selv at jeg skal sette meg ned og begynne å skrive på oppgaven som jeg skal levere den 7. februar. Jeg tar 30 studiepoeng på BI - og den første essay-oppgaven skal snart leveres inn. Tema for oppgaven er "den nye rektorrollen". Har mange tanker rundt emnet...men jammen meg litt vanskelig å få formulert ned alle tankene. Er så lett at det bare blir å "surre litt rundt på overflaten" og ikke gå skikkelig nok i dybden. Vel..for å friste meg selv til å få begynt har jeg tenkt at når jeg har kommet godt i gang så skal jeg belønne meg med litt fruktnøtt....verdens herligste sjokolade. Hehe....  må ha litt lokkemiddel for å komme i gang kjenner jeg i kveld.

Vel..... regner med tirsdagskvelden avsluttes som vanlig i alle fall.......godt plassert i go'stolen og med Greys på tv :)
Håper dere alle får en flott tirsdagkveld og ei herlig uke :)

Ingen kommentarer: