lørdag 29. januar 2011

Herlige lørdagsmorgen

Nå har Sofie og jeg inntatt hver vår stressless. Og vi har kost oss med frokost mens vi har sett Pippi på barne-tv. En rett og slett herlig start på dagen :) Gubben er dratt en tur på jobb - men kommer nok hjem igjen snart. Tenk...jeg har fått lokket han med på bytur i dag. Vi har en del småærend som må bli gjort - og så skal vi og en liten tur på IKEA. Snille mannen min :)


Tenkte jeg skulle svare på en blog utfordring jeg har fått fra Berit:

4 program jeg ser på:
1) Det store korslaget - Heia Team Thom
2) Greys anatomy
3) Criminal minds....men ser bare på det når Lyder er hjemme...litt for skummelt å sitte og se på alene.
4) Barne-tv...det må vel alle småbarnsforeldre se innimellom :)

4 ting jeg har gjort i dag:
1) Gitt verdens beste jente en god KLEM (GLAD I DEG, Sofie)
2) Drukket en herlig kopp kaffe latte
3) Spist deilig frokost
4) Ryddet!!

4 ting på min ønskeliste
1) At de tre neste månedene må gå fort, så vi snart får truffet vårt nye familiemedlem :)
2) Sommer og sol
3) Få ferdig oppgave som skal leveres 7. februar!!! Og kreativitet til å få den ferdig :)
4) Hytte ved sjøen....lurer på om det ønsket noen gang vil bli oppfylt?? :)

4 ting jeg liker dårlig
1) Få folk til å engasjere seg.....som feks i barneidretten og lokalpolitikken....!! (Har sammenheng med at jeg den sist tid har hatt x-antall telefoner rundt om ..og...... det er så mange som ikke har tid til noen ting!!!)
2) Rot.......
3) Skittentøy
4) Stress...

Tror ikke jeg utfordrer noen...men er DU innom her og har lyst til å ta med deg utfordringen - så er det bare hyggelig. Ha en herlig dag!!
Avslutter med et herlig fra Egypt turen våre i fjor! I år blir det ingen ferietur.....grunnet stor mage :), men desto mer gleder vi oss til sommeren her hjemme. Måtte den komme fort :)

Ingen kommentarer: