lørdag 21. mai 2011

Tusen takk.....

...til herlige Silje som sendte meg disse to herlige gavene i posten!!! Les bloggen ho sin! Bildet er forresten stjålet fra Siljes blogg - har ikke fått tatt noe ennå av det herlige teppet som Alma fikk og den flotte lua som Sofie fikk. TUSEN TUSEN TAKK!!! Falt veldig veldig i smak!!! :)



Vi har fått så masse fine ting til Alma og Sofie - at jeg blir helt rørt. Så tusen takk til alle. Her ser dere et bilde av go'jentene våre. Berit har selvfølgelig tatt dette og :)



Uka som har gått har blitt brukt til å rydde i skuffer og skap. Det har blitt sendt av sted en haug med klær og sko. Utrolig godt å få ryddet litt. Så nå er snart rommet som Alma skal få tømt og jeg kan begynne å innrede det. Gleder meg!!!! :)
Ellers må jeg vel og orientere de få leserne jeg har her om at jeg har fått meg ny jobb - nemlig enhetsleder på Bjelland Oppvekstsenter. Ta en titt på hjemmesiden. Gleder meg til å begynne der - og gruer meg selvsagt til å slutte i den jobben jeg har nå. Men..... nå er bestemmelsen tatt - og jeg er klar for nye utfordringer.
Nå er det lørdagskveld her i heimen - og vi må ha litt gotteri på bordet - det hører med til familiekosen.
Ha en flott lørdagskveld folkens!!!

1 kommentar:

Silje sa...

Den største gleden jeg kan ha - det er og gjøre andre glad !