lørdag 3. september 2011

Dilla på blogging....neppe...

Får neppe dilla på blogging...... eller....man vet jo aldri :) Men et lite livstegn fra oss her i Skrasledalen skal det i alle fall bli i dag!

 Vi har det bra - alle 4. Lyder er på jobb store deler av døgnet for tida...mange som trenger å få tak over hodet før vinteren setter inn - men...blir vel roligere etter hvert.

Sofie har startet i 1. klasse - og det var stas!!! Ho stortrives på skolen. Alma har alt blitt 4,5 måneder - ei blid og fornøyd jente. Sover ca 8 timer i strekk hver natt - noe som mammaen godt kan like!!!

Og mor selv, altså meg - jeg nyter dagene her hjemme. Eller...så masse hjemme blir vi jo ikke....det er alltid et å annet å holde på med. Denne uka har jeg vært 3 dager på BI - og en dag innom min nye jobb (som jeg begynner forsiktig i over nyttår).

I dag hadde jeg store planer om å få skrevet litt på ei oppgave som snart skal leveres....... men foreløpig har det blitt lite. Hadde en tur opp på butikken og der ble jeg stående og snakke litt politikk med de som stod på stand. Sofie kom hjem med vaffel i magen, refleks i lomma og to ballonger i hånda. Mor selv fikk ei rose og nøkkelring  :) Ellers har dagen blitt brukt til litt vask av klær. Men så fort dette lille blogginlegget er ferdig - skal det skrives om "Konsekvenser av målinger i skolen".
Siden sist innlegg har vi jo hatt en hel ferie...men hva vi gjorde da kan jeg komme tilbake til...... kanskje i morgen? :)

Nyt resten av lørdagskvelden - det skal i alle fall jeg sammen med gode venner! GLEDER MEG!

Ingen kommentarer: