mandag 14. juli 2008

Det nærmer seg.....

........... med stormskritt!! Nemlig sommerens store dag- 19. juli. Anne Lise og Bård Andreas skal gifte seg. Og Sofie skal være brudepike. Lurer på hvem som gleder og gruer seg mest - meg eller ho??? Hehe...er nok meg. Gleder meg over at Sofie får lov til å være med på gjøre noe for AL og BA og gruer meg til alle tingene som kan gå galt!! Som de gangene vi har vært og prøvd kjolen - og Sofie VIL IKKE ha på seg den kjolen. Redd for at ho vil protestere vilt og bare IKKE INN i den kirka.....ja.....men må vel bare slutte å bekymre meg og så går alt så greit. :) Tiden vil vise. I morra er det i alle fall en dag med øving. Og så skal vi hente kjolen. Fredag er det klipping av håret - så da er vel det meste i boks.

Akkurat nå sitter Sofie her ved siden av meg, nybadet og i sin rosa prinsesse pysj og koser seg med barnetv. Og jeg sitter her og er så glad for at jeg har den fantastiske jenta :) tenk at akkurat ho kom inn i livene våre og forandret livet. Og til det bedre :) Ho bringer så mye smil og latter inn i hverdagen vår - noe som jeg virkelig ikke trodde var mulig. Selvsagt er det bekymringer også for hva fremtiden vil bringe. Men det viktige er å glede seg over de små tingene og sette pris på alle de gode opplevelsene vi har. Finnes det noe mere fantastisk enn når barnearmer tar deg rundt halsen og gir deg en god klem og sier:"Vi er bestevenner" - for det gjør nemlig Sofie både titt og ofte :)

SOFIE- vårt herlige sjarmtroll :)

Ingen kommentarer: