søndag 20. juli 2008

Kjærlighet....

...er fantastisk!

Var i bryllup til min kusine i går. Så herlig det er å se når to mennesker er så glade i hverandre. Kjærligheten er fantastisk! Så glad jeg er for at jeg og har fått mannen i mitt liv. Å ha opplevd kjærlighet er fantastisk. Det er så godt å vite at min elskede er min og bare min :) Lyder og jeg har vært gift i over 12 år..... og så har vi jo herlige Sofie sammen. Kan livet bli bedre.. ?! :)

Sofie var forresten brudepike i går og det gikk kjempebra. Selvsagt var ho jo verdens nydeligste - og jeg er jo ikke innhabil...hehe.


Vel...dette innlegget skull jeg skrive bare for å minne dere om å satse på kjærligheten - og så gratulere Anne Lise og Bård Andreas. Dere er et herlig par. GLAD I DERE!

Til slutt et herlig dikt om kjærlighet:


Den som rører ved strengene i hjertet
Den som har med seg sommerfugler
Den som får oss til å vokse om kapp
Den som smelter hjertene våre sammen
Den som forener blodet i årene
Ikke den som bare dypper en tå i vannet
Ikke den som bare skraper av det ytterste laget
Ikke den som flyr av gårde når den oppdager sannheten

Men den fintfølende, vare
Den som gir og ikke tar
Den som blir
Den som er
Bare er

(av Ragnvald Sørheim)


PS! Må jo legge ut et par bilder av snuppa vår da :)

Ingen kommentarer: