fredag 7. mai 2010

Sko........

....er et emne jeg liker veldig godt!! Jeg tror aldri jeg kan få nok sko!!! Lyder (husbonden) telte skoene mine for noen år siden...og da stoppet han på 110. Så....hvor mange det er nå vet jeg ikke. Noen har nok gått i søpla, men det er nok kommet inn flere nye par enn de parene som har gått i søpla eller blitt gitt vekk til andre.
Jeg har fundert på hvorfor jeg liker å kjøpe sko. Og tror en av grunnene må være at skostørrelsen forandrer seg ikke - sånn som klesstørrelsene gjør. Man legger på seg og man må øke klesstørrelser....men man trenger ikke øke skostørrelsene.
Vel..en tur til en eller annen by pleier ofte å ende i et par nye sko :) så....2 dager i Oslo måtte jo resultere i noe. Det ble rett og slett 2 nye par sko. Kom over en butikk som selger FLY London skomerket. Og da var jo jeg solgt!!!
Kunne hatt med minst 5 par av det merket. Men klarte å begrense meg til et par. Finner ikke bilde av de jeg kjøpte - men fant bilde av de jeg kjøpte i Ålborg i forfjor.
Fikk og med meg et par Vagabond sko.
Ellers inneholdt Oslo turen et kurs som het: Vold i skolen. Var veldig interessant og nyttig. Bodde ei natt hos lillesøster - Siren. Verdens beste søster :) Og så fikk jeg og sagt hei til verdens herligste venninne, Esther. Og så hadde jeg jo med meg verdens beste sjef, kollega og venninne; Aina.

Nå har helga inntatt Skrasledalen. Og den skal vi nyte fullt ut!!! Håper du og gjør det!! KLEM

2 kommentarer:

pensjonat frua sa...

Så flotte sko, og sååå gøy med en Oslo tur- det MÅ jeg og ha snart!!!
Go helg til deg og dine!

Berit K. Høyland sa...

tøffe!!! :) Du er vel et par og to .. ? men har du de stilige kloggene som de har på Annas Rom?? De tror jeg jeg kunne hatt :)

.. og shopping i Oslo; kan vel egentlig aldri få nok tid til det :(