søndag 30. mai 2010

Arbeidsvegring....


....en søndags ettermiddag.
Det lider nemlig jeg av i dag!!!!!!!!!!!! I forbindelse med min jobb som inspektør har jeg og lederansvar for Voksenopplæringa i kommunen min. Begge delene trives jeg godt med. Men ...så er det sånn at innimellom må det sendes inn litt dokumenter og lignende til diverse instanser....og det er det jeg skal gjøre i dag. Det er sikkert kjapt gjort - for det er bare å legge de inn i et dokument og skrive et forklarende vedlegg...... men.....  er så kjedelig!!! Er jo mye mer morro å sitte her på pc'en og sjekke ulike blogger, se hva som skjer på fjesboka, lese aviser - ja...alt annet er mer morro enn det jeg EGENTLIG skal gjøre.
Men har som mål at jeg skal skrive alt som trengs rett etter at dette innlegget i bloggen er ferdig.

Fikk en mail i dag med bilder av meg fra 17. mai. Berit syntes det var for dårlig at jeg ikke hadde lagt ut noen bilder av meg fra denne dagen. Men jeg liker meg best bak kameraet............(hehe....noen vil vel protestere på det punktet pga et tv-program for noen år siden...men men...:)
Alle bildene av meg inneholdt og andre....så...... legger ikke ut bilder av andre uten å ha spurt de først :) Dermed får det bli et fjorårsbilde av Sofie og meg  sammen. :)

Vel....nå skal jeg sette meg ned og forfatte det jeg MÅ - og så skal jeg telle ned timene til Berit og jeg drar på Sigvart Dagsland konsert. Forrige konsert jeg var med han var mange km inne på heia i Åseral - Under the dam - i forbindelse med fjorårets Eikerapen Roots festival. Det var en fantastisk opplevelse!!! Håper konserten i kveld blir bra - men den slår nok ikke den fra i fjor. Klikk HER om du har lyst på en liten smakebit :) I år er det Thomas Dybdahl som skal stå på denne scenen.
Vel...nå skal jeg lade opp med noen Sigvart-låter og gjøre ferdig arbeidet mitt!!!!!! :)
Ha en herlig søndag!!

Ingen kommentarer: