tirsdag 13. juli 2010

Snart 5 år.....

....og da må det jo feires!!!
Tenk....Sofie jenta vår er snart 5 år. Tida flyr jo av sted!!!! Å...får jo nesten tårer i øynene av å tenke på hvor fort disse årene har gått. Men jeg blir glad i hjertet når jeg tenker på hvor rikt livet vårt har blitt etter at Sofie kom inn i det.
Men...altså...Sofie er snart 5 år - og da må det jo feires! Og da trenger vi jo ei flott kake! I fjor var det prinsesseslott kake - sjekk den ut her om du vil. Så i kveld har jeg sittet her på nettet og lett etter kakeideer...og her er noen av de:

Denne flotte kronekaka er min favoritt så langt. Men spørs hva prinsessa selv mener. Tror nok muligens Dora kaka blir ho sin favoritt.
Vel...da må jeg bare høre litt med Sofie hva slags kake ho har lyst til  å ha.
 Deretter må jeg sette i gang med å bestille det som trengs. Masse greit som kan kjøpes på cacas.no.

Store jenta mi.....snart 5 år!! GLAD I DEG!!! :)

1 kommentar:

Berit K. Høyland sa...

Den tredje kaken så skikkelig forseggjort ut!! Jeg er imonert om du smeller til med noe sånt altså!!!! :)

Ja, tenk fem år! Det raser avgårde ..... og før du vet ordet av det raser Sofie avgårde i bilen til en eller annen kjekkas her i bygda ;)
å hjelp! Skal vi låse dem inne??!!