lørdag 8. august 2009

En rar dag....

..har det vært.
Har sammen med mine foreldre, tante, onkel og kusine vært og ryddet ut av besta og bestefar sin leilighet i Kristiansand. Det var utrolig rart å komme inn i leiligheten. Tårene bare fosset ned når jeg kom inn....alt var så tomt og rart....om du skjønner. Det er så MANGE gode minner fra leiligheten der :) og alle disse minnene skal jeg bevare trygt i hjertet mitt.
Vi pakket og pakket og pakket ned divserse ting og tang. Masse ble og kastet og noe sendt til en hjelpesending. Og så fikk vi alle med oss noen ting som gir gode minner. Jeg ble svært glad da jeg fikk noen av glassene som besta hadde - husker hvor morro det var å være hos besta og bestefar og få servert brus i de glassene :) Rart hvordan enkelte ting gir en sånn god hjertefølelse :) Jeg fikk og noen servietter som besta hadde samlet til meg. Ho hadde skrevet hilsen til meg på de - veldig flott å ha. Blant annet var der en fra min første jul - og den var det ekstra gøy å finne. Nå skal jeg kose meg med å pakke opp og sette på plass alle de koselige tingene jeg har fått - og så så skal jeg kose meg med minnene.
Solstråla vår - Sofie- er forresten kalt opp etter besta; Alma Sofie.

( I hele pakke-kaste-flytte sjauen er lommeboka blitt borte vekk...ligger sikkert i en eller annen søppelsekk på dynga...jaja... :)

1 kommentar:

Berit K. Høyland sa...

Det er så godt å finne igjen sånne minner. Jeg harselv hentet hjem en gammel vase etter min farmor - aner ikke om den er fin eller stygg, men for meg er den nyyyydelig! :)