fredag 7. august 2009

Ny innsats....

...på jobb ..og i denne bloggen...kanskje :)
Sikkert og visst er at jobb har startet opp igjen - og det er i grunnen greit. Denne uka har rektor og jeg forberet oss og skolen på å ta imot lærerene etter en lang..og forhåpentligvis fantastisk ferie.

Jeg har hatt en topp ferie sammen med mine kjære. Sommerens høydepunkt var absolutt da vi var i bryllup i Rognan til Marianne og Lars. Vi hadde noen fantastisk flotte dager der :) Her er et bilde av frk. Sofie (som var brudepike) og meg - og et obligatorisk Rognan bilde :)

Vi fartet mye rundt i ferien..og der kommer min andre innsats inn....for tenkte jeg skulle være litt flinkere til å oppdatere bloggen framover. Og skal nok vise dere litt bilder av flotte steder vi var i løpet av sommeren :) Her et bilde av Lyder og Sofie - tatt i Nyksund i Vesterålen.
Vel- nå skal kvelden nytes foran tv. Skal lade opp til en hektisk morgendag....og litt trist. Skal sammen med mine foreldre være med og tømme leiligheten som bestefar hadde i Kristiansand. Bestefar døde tidligere i sommer - og leiligheten skal selges. Blir nok rart og vemodig....men..... skal prøve å tenke på alle gode minnene jeg har fra den leiligheten. Lurer fælt på om lekekassen Glenn (fetteren min) og jeg hadde fremdeles er i kjellerboden.... :)
Dere hører nok snart fra meg igjen!: )

Ingen kommentarer: