søndag 27. september 2009

Hekta....

.....på sko :)
Ja- jeg innrømmer det! Jeg har totalt dilla på å handle sko! Får rett og slett aldri nok:) Sist gubben talte opp skoene mine (det er snart 2 år siden) passerte jeg 110. Og det har blitt en del sko siden den gangen. Til min store fortvilelse så må vi bruke innesko på jobb - men...jeg har derimot minst 4 par å velge mellom. Både titt og ofte bytter jeg disse ut. For - jeg må jo få brukt alle de skoene jeg har :)
Tenkte bloggen var et passende sted å vise de to siste innkjøpene.
Disse skoene er bare fantastisk gode å gå på. Og veldig tøffe til dongri :)

Disse har jeg ikke fått testet ut ennå - men ecco sko pleier å være gode. Så vi satser på det beste. Og når vi først er inne på sånne derre hekta ting - så må den nye go' morgen yoghurten til Tine nevnes- Vaniljeyoghurt med nøtter!! :) HERLIG - rett og slett.

Vel - det var dagens reklame. Nå skal søndagen nytes - med en glede over at jeg fremdeles har mange fridager igjen. Herlig med timer til avspasering! Vi skal nyte dagene maks - kose oss og håper på flotte høstdager med solskinn. Ønsker dere som titter innom her og noen flotte dager!!

1 kommentar:

Bling - our elf on the shelf sa...

Her nytes søndagen til fulle også. Kjekk blogg du har, og jeg er meget sjalu på den skosamlingen din ;)