fredag 18. september 2009

Shopping og jentekveld!

Nå har helgefreden senket seg her...eller...... nesten i alle fall. Vi har kost oss med pizza, Sofie ser barne-tv og jeg blogger. Skulle vasket litt mer..men..må bare blogge litt mer :)
Det er deilig med helg! i morgen skal jeg på en liten handletur til Kristiansand - men må nok legge veien innom Søgne og Annas Rom. Har sjekket bloggen hennes så ofte i det siste...at nå MÅ jeg bare ta turen innom igjen. Synes du og skal sjekke den :) og ta turen inn.
Det er og blir min favorittbutikk for tiden. Håper å finne noen nye klær og....... en skikkelig pleie meg selv dag skal det bli. På kvelden skal jeg på jentekveld/bursdag sammen med en flott jentegjeng. Vi gikk masse sammen da vi bodde på Andøya. Blir så sjelden vi treffes nå....så derfor blir det ekstra koselig å ha en kveld sammen.
Vel...nå venter litt mer helgevaske...... ha ei herlig helg alle sammen!!!

Ingen kommentarer: