søndag 20. september 2009

Helga....

....har vært herlig :) Jeg fikk lov til å sove LENGE..helt til kl 12!! Jeg hadde riktignok lagt meg seint - 03.30....så.... det var deilig å slippe å stå opp kl 7! Grunnen til at jeg ranglet sånn i natt var jentekvelden i går. Det var en herlig kveld :) Var samlet med jente-gjengen jeg gikk sammen med da vi bodde i kristiansand. Det blir så sjelden vi treffes nå - alle er opptatt på hver sin kant med jobb og famile - og så bor vi jo litt fra hverandre og. Så derfor var det ekstra koselig å treffes og merke at skravla gikk like godt som før! For noen fantastiske jenter dere er - utrolig GLAD I DERE alle sammen!

Men.....altså...ellers så har dagen blitt brukt til å slappe av i heimen. Vi har spilt spill (Sofie elsker å spille- men er litt dårlig taper, så vi må øve litt på å tape :)), puslet puslespill, sett barne-tv og lest bøker. Ja, og så har Sofie vært litt kunstnerisk. ( og det er viktig å ha et kunstnerisk hodeplagg...hehe......... :)
Her sitter ho og klipper og limer på noen papp-prinsesser. Forresten så sullet ho rundt i pysjen helt til kl 17!! For da skullle vi på møte i menigheten vår - og det hadde vel blitt noen latteranfall om ho dukka opp i pysjen :) Så nå har vi spist god kveldsmat der og skravlet masse med gode venner. Jorunn og jeg har og fått ordnet det meste til søndagsskolen og familiekoret vi skal ha neste søndag.
Ellers så sitter jeg her og er såre nøgd over handleturen i går!!!! Jeg var først innom Annas rom. Og der endte jeg opp med denne flotte kjolen/tunikaen. Bildet er fra hjemmesida - så ta en titt inn du og!. Men vil jo helst anbefale at du stopper innom en tur i butikken på Langenes (det var dagens reklame:)) Kjøpte og en herlig voksduk - den ser rett og slett ut som en linduk. Og litt annet småtteri ble det jo og...... gleder meg alt til neste gang jeg skal unne meg en tur inn der (regner det blir når Trine kommer på besøk - for vi er jo like shopping-glade begge to!!! :))
Helt til slutt skal jeg avslutte med noe jeg leste på Hvitstil sin blogg i dag- nemlig å skrive tre ting som har gjort meg glad i dag:
* jeg fikk sove lenge:)
* den gode hadet- og nattaklemmen fra Sofie (ho sover hos besta og bestefar i natt)
* min fantastiske mann som og er verdens besta pappa for Sofie.
Ha ei herlig uke folkens!!!!

Ingen kommentarer: