onsdag 23. september 2009

Sommerens bestilling....

....dukket plutselig opp i postkassen!! Jippi!! Vi var i Henningsvær i sommer og der falt jeg totalt for denne butikken her - Drops. Og digga virkelig mannfolkparkeringa på utsiden :)
Jeg bestilte verdens fineste dørskilt - synes jeg i alle fall. Og i dag kom det!!! Var jo som en liten unge når jeg fikk pakken på butikken - måtte pakke opp med en gang! Så...nå må jeg finne fram hammer og spiker og få det på plass på utsidenJa...og så før jeg fortsette med litt husarbeid - sånn som vasking av klær og litt støvtørking - må jeg ønske vår nye nabo velkommen til verden og gratulere Grethe og Knut Torger med den vesle prinsen som ble født i går. Taline og Juliane må og gratuleres - som støresøstre. Vi gleder oss til å treffe dere alle 5!

1 kommentar:

Berit K. Høyland sa...

Knallfint skilt!!!! :) Så stilig med mannfolkparkering!! :) Det er vel minst like nyttig som barneparkering ;)